Dlaczego warto prowadzić bloga na stronie www?

Dlaczego warto prowadzić bloga na stronie www?

Dlaczego warto prowadzić bloga na stronie www?

Blog na stronie www przyciąga uwagę potencjalnych klientów

Blog firmowy wpływa na pozycjonowanie strony

Prezentacja oferty i realizacji

Dzielenie się wiedzą i budowanie autorytetu

Obecnie prowadzenie bloga na stronie www, jak również w sklepie internetowym jest coraz popularniejsze. Przy regularnym zamieszczaniu treści, blog daje wiele możliwości. Warto rozważyć stworzenie zakładki blogowej na swojej stronie. Będzie to korzystne zarówno z punktu widzenia twórcy, jak i naszych odbiorców. Dlaczego warto prowadzić bloga firmowego i jakie z tego płyną korzyści? – o tym dowiesz się w naszym artykule.

Blog na stronie www przyciąga uwagę potencjalnych klientów

Blog na stronie www przyciąga uwagę potencjalnych klientów

Posiadając dobrze funkcjonującą stronę www lub sklep internetowy nadal musimy starać się o rozwój naszej marki. Jednym ze sposobów na pozycjonowanie naszej firmy są właściwe narzędzia reklamowe. Również odpowiednio prowadzone social media mają znaczenie. Może się jednak okazać, że nadal nie docieramy do pewnej grupy odbiorców.

Prowadzenie bloga na stronie internetowej może znacząco poprawić marketing i zasięg naszej marki. To z kolei może zainteresować dodatkową grupę odbiorców w tym również nowych klientów.

Warto prowadzić firmowego bloga, który poprzez content marketing pomoże dotrzeć do szerszego grona odbiorców.

Blog firmowy wpływa na pozycjonowanie strony

Każde działania na naszej stronie są również dostrzegane przez Google. Daje to korzyści zarówno większym, jak i małym firmom. Jeżeli więc regularnie publikujemy treści, które są ciekawe, wzbudzamy zainteresowanie wśród odbiorców. Sprawia to, że generują oni ruch na naszej stronie.

Blog na stronie firmowej lub sklepie internetowym daje nam również możliwość wykorzystania większej ilości słów kluczowych. Na pozostałych podstronach nie możemy dodawać ich w takiej ilości. Odpowiednio stworzone treści poprzez słowa kluczowe oraz prawidłowy układ nagłówków stawiają nas wyżej w rankingach.

Każde z tych działań staje się sygnałem dla Google, że nasza strona żyje i się rozwija. Z punktu widzenia Google nasza strona jest wartościowa. Dlatego należy umieszczać ją wyżej w wynikach wyszukiwań. Warto prowadzić firmowego bloga, który pomoże w lepszym pozycjonowaniu naszej strony.

zapytaj o ofertę

Otrzymaj bezpłatną wycenę Twojej strony internetowej

Skorzystaj z formularza i napisz do nas jaki projekt potrzebujesz.
Otrzymasz bezpłatną wycenę bez zobowiązań.

Prezentacja oferty i realizacji

Za pomocą wpisów na naszym blogu firmowym możemy również pokazywać informację związane z naszymi usługami. Nie zasypujemy w ten sposób naszych odbiorców masą informacji na wcześniej stworzonych zakładkach naszej strony. Za pomocą dłuższej formy blogowej w ciekawy sposób opisujemy naszą ofertę.

Podobnie w przypadku zrealizowanych przez nas projektów i zleceń. Publikowany wpis łatwiej dotrze do naszych odbiorców niż dopisanie kolejnej sekcji w istniejącej już zakładce strony. Taki wpis możemy również promować w naszych social mediach.

Blog firmowy posiada również możliwość dodawania kategorii dla każdego wpisu.

Uporządkowanie wpisów kategoriami ułatwia nawigację na stronie internetowej.

Pozwoli odwiedzającym w łatwy sposób dotrzeć do treści, które go interesują.

Blog firmowy pokazuje informacje związane z usługami.

Dzielenie się wiedzą i budowanie autorytetu

Budując swoją własną markę ważne, jest poszerzanie swojej wiedzy. Chcąc pokazać klientom swój produkt lub usługę cały czas, musimy się rozwijać. Powinniśmy regularnie publikować treści związane z naszą  marką, które jednocześnie będą pomocne dla naszych użytkowników. Czasem może się okazać, że brakuje nam tematu na kolejny wpis. Zachęci nas to do zdobycia wiedzy w tym zakresie. Pozwoli również, poszerzyć posiadane do tej pory informacje w danych dziedzinach.

Prowadzenie bloga firmowego na stronie www daje możliwość interakcji z odbiorcami poprzez sekcje komentarzy. Możemy dowiedzieć się czego jeszcze, oczekują od nas aktywni odbiorcy. Jak również podyskutować i opowiedzieć na dodatkowe pytania. Nasi odbiorcy w dyskusjach mogą zachęcić nas również tematem, którego nie braliśmy jeszcze pod uwagę. Co za tym idzie z chęcią, podzielimy się naszą wiedzą z tego zakresu.

Prowadzenie bloga firmowego na stronie www daje możliwość interakcji z odbiorcami.

Publikacja treści blogowych pozwoli zbudować pewną grupę odbiorców. Jeżeli odpowiednio się przed nimi zaprezentujemy jako twórcy, zachęcą oni kolejne osoby do śledzenia naszych treści. Możliwa jest również promocja poprzez udostępnianie dalej naszego bloga.

Przekazując wiedzę, dajemy poczucie, że się na tym znamy i wiemy, o czym piszemy. Regularnie publikując tworzone przez nas treści, przekazujemy wiedzę z coraz to szerszego zakresu danej dziedziny. Jak również pomagamy w rozwiązywaniu problemów z nią związanych.

Każdy kolejny dobrze przedstawiony temat przybliża nas do tego, że odbiorcy chętniej zaglądają do naszych wpisów. Co za tym idzie również, sprawia, że jesteśmy uważani za specjalistów. W publikowanych przez nas tematach i dziedzinach możemy zostać odebrani jako eksperci.

Podsumowanie

Za tym, dlaczego warto założyć bloga firmowego na stronie www, przemawia wiele argumentów. Kilka z nich przedstawiliśmy w naszym wpisie. Blog daje wiele możliwości zarówno dużym, jak i małym firmom. Mamy nadzieję, że zachęci was to do stworzenia własnego bloga. Pozwoli on rozbudować waszą markę i jeszcze lepiej zaprezentować się potencjalnym klientom.