Obecnie szeroko zakrojone działania marketingowe to ważny element działalności przedsiębiorstw. Doskonałym narzędziem promocyjnym jest skuteczna i kreatywna reklama, prezentująca potencjalnemu klientowi zarówno zalety produktów i usług, jak i korzyści, które osiągną dzięki współpracy z Twoją firmą.

O czym warto pamiętać przy tworzeniu dobrej reklamy?

Reklama musi przykuwać uwagę odbiorcy

Reklama ma za zadanie skutecznie przyciągać uwagę potencjalnego klienta. Profesjonalne studio kreatywne ma w tym celu do dyspozycji wiele technik i metod. Efektywnie dopasowuje je do Twojej grupy odbiorców oraz celów, które stawiasz samej kampanii.

Co możesz zawrzeć w reklamie? Najchętniej stosowane są chwytliwe hasła w połączeniu z ciekawą warstwą wizualną. Ostatnim hitem są np. ujęcia z drona. Skrupulatnie dobierz poszczególne elementy – treść, dźwięk i obraz. Pamiętaj, że powinny one przekazywać wartości, którymi kieruje się Twoja firma.

Język korzyści

Skuteczna reklama powinna przedstawić zalety promowanych produktów lub usług, a także korzyści, jakie dzięki nim zyska klient. Powiedz swojemu odbiorcy, jakie problemy pomożesz mu rozwiązać i jak to zrobisz. Niech przekona się na własne oczy, że skorzystanie właśnie z Twojej oferty wpłynie pozytywnie na różne aspekty jego życia. Dzięki skutecznej reklamie zwiększy się także lojalność klienta wobec marki, a przez co zmniejszy się wrażliwość potencjalnego konsumenta na cenę produktu lub usługi (źródło: Wikipedia.org).

Studio filmowe przygotuje dla Ciebie scenariusz, w którym wypunktuje w przystępny dla klienta sposób przedstawi szczegóły Twojej oferty. Pokaże przy tym jej najważniejsze zalety – a to wszystko w krótkim spocie filmowym!

Wezwanie do działania

Wezwanie do działania jest jak puenta w dowcipie. Zręcznie spina przedstawioną historię i daje bodziec do odpowiedniej reakcji. Ten element kreatywnej reklamy promocyjnej decyduje o jej skuteczności i kieruje klienta na właściwy tor działania.

Ważne jednak, by call to action było wyrażone odpowiednimi słowami. Co to znaczy? Działanie nie może się wiązać z użyciem słowa kojarzącego się wprost z wysiłkiem lub wydatkiem. Powinno też być krótkie chwytliwe. Jeśli chcesz dodatkowo podbić napięcie, zaznacz, że Twoja oferta specjalna jest ograniczona czasowo.

Ten artykuł może Ciebie również zainteresować: Czy jakość wideo i zdjęć wpływa na skuteczność działań reklamowych?

Chcesz skutecznie zachęcić klienta do zapoznania się z Twoimi produktami? Zgłoś się do nas! Jesteśmy kreatywnym studiem filmowym wykorzystującym najlepsze techniki promocyjne i filmowe oraz nowoczesny sprzęt. Wykuj razem z nami swój sukces w biznesie!