Pachnące zdjęcia – czy to możliwe? Realizacja zdjęciowa dla firmy QUEARME.

Udostępnij
Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on pinterest

Pachnące zdjęcie – czy to możliwe?

Packshot i ujęcia reklamowe dla marki perfum Quearme.

Całkiem niedawno realizowaliśmy projekt fotograficzny dla marki perfum Quearme – były to zdjęcia typu packshot i zdjęcia reklamowe.
Quearme to wyjątkowa linia perfum z francuskim akcentem. Ich wyjątkowość podkreśla manifest:

„NIE, NIE MUSISZ MNIE KOCHAĆ – CHCĘ, ŻEBYŚ MNIE NIENAWIDZIŁ.
TAK, TO WSZYSTKO MOJA WINA! NIENAWIDZISZ MNIE OD PIERWSZEGO MOMENTU. TO STAN CIĄGŁEGO UZALEŻNIENIA, OD KTÓREGO NIE MOŻESZ UCIEKAĆ.
QUEARME OD TERAZ.
QUEARME NA ZAWSZE.”

Czym jest zapach? – w pierwszym momencie nasuwa się myśl – zapach jest czymś określonym, fizycznym. My sami jesteśmy zapachem, ale są też zapachy, które przypominają nam kogoś innego. Jedne do nas przemawiają, a na inne pozostajemy głusi. Zapach czasem nas zdradza i potrafi też zdradzić innych. Należy przyznać, że zapach jest czymś więcej niż tylko pachnącym powietrzem. Czasami bywa sugestią, a kiedy indziej emocją, za którą chciałoby się podążyć.

Perfumowe zlecenia są wyjątkowe, bo pozwalają na uwolnienie fantazji, pobudzają zmysły, a co za tym idzie – kreatywność.
Zmysł węchu jest jednym z tych najbardziej wrażliwych zmysłów, które oddziałują na nas samych i na nasze otoczenie. Gdy do tego dołożymy zmysł wzroku, który podkreśli naszą wyobraźnię – sukces jest murowany.

fotografia produktowa

Każda z 5 propozycji zapachowych linii Quearme ma w sobie coś niepowtarzalnego. Coś co nie pozwala o niej zapomnieć.
Oiko, Duuoh, Treies, N-Geen i Griffon to tematycznie spójne perfumy, ale każdy ze swoim charakterem – jakim? – Mamy nadzieję, że to poczujecie przeglądając poniższą galerię tych niepowtarzalnych nut zapachowych.

1. Realizacja sesji zdjęciowej perfum - zdjęcia typu packshot.

Pierwszym etapem prac była realizacja sesji zdjęciowej typu packshot – czyli proste zdjęcia produktu na białym tle.
Prezentowaliśmy osobno flakony pięciu nut zapachowych, ich wspólne zestawienie oraz kompozycja flakonów w zestawieniu z ich eleganckim opakowaniem.

fotografia packshot
fotografia produktowa

2. Ujęcia reklamowe dla poszczególnych zapachów lini Quearme.

Drugim etapem sesji było kreatywne przedstawienie poszczególnych zapachów w ujęciach reklamowych.
Każdy zapach rozpatrywany był indywidualnie. Każda linia zapachowa uwalniała naszą fantazję, pobudzała zmysły i osiągnęliśmy dzięki temu poniższe efekty.

Projekty tego typu oprócz ogromnej kreatywności wymagają sporej wiedzy i doświadczenia w fotografii i fotomontażu. Drugi plan sugeruje klimat, dyktuje światło, które należy umiejętnie wykorzystać, by zaprezentować ostatecznie w najlepszym świetle produkt, tak by to on był widoczny na pierwszym planie i żeby od razu było wiadomo, co ma sugerować dana reklama.

Jeśli potrzebujecie  stworzyć zdjęcia reklamowe dla Waszych produktów – zapraszamy do kontaktu z naszą agencją – Kontakt.

Crea3studio

KONTAKT

Sprawdź co możemy zrobić dla Ciebie i Twojego biznesu.
Napisz do nas: