Wideomarketing dla gabinetu kosmetycznego – czy warto?

kategoria
Udostępnij
Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on pinterest

Czy filmowa reklama dla gabinetu kosmetycznego to dobre rozwiązanie?

W tym artykule dowiesz się czy filmowa reklama dla gabinetu kosmetycznego to dobry kierunek. Przeczytasz również o tym jak:

Jak tworzyć skuteczne treści filmowe, które wzmocnią pozostałe działania marketingowe w salonie kosmetycznym?

Ile taka forma reklamy kosztuje?

Osoby prowadzące salon kosmetyczny często szukają rozwiązań, które pomogą wyróżnić się na tle konkurencji. Bardzo często pierwsze działania obejmują publikowanie treści w social mediach takich jak: Facebook, Instagram. Niestety bardzo często kończy się to małymi zasięgami i korzystaniu z płatnych reklam, które często nie przynoszą odpowiednich efektów i są coraz droższe.

jak reklamować salon kosmetyczny

Przeglądając portale społecznościowe ciągle jesteśmy atakowani reklamami, a ilość obrazów, grafik i tekstów staje się coraz bardziej męcząca. Masowa reklama, którą jesteśmy bombardowani sprawia, że staje się nieskuteczna, nie generuje kliknięć oraz powoduje, że internauta staje się poirytowany.

Czy wiesz, że na jednego internautę przypada ponad 1,7 tyś banerów reklamowych miesięcznie?*

(*źródło: interaktywnie.com )

Przeglądając portale społecznościowe ciągle jesteśmy atakowani reklamami, a ilość obrazów, grafik i tekstów staje się coraz bardziej męcząca. Masowa reklama, którą jesteśmy bombardowani sprawia, że staje się nieskuteczna, nie generuje kliknięć oraz powoduje, że internauta staje się poirytowany.

Czy wiesz, że na jednego internautę przypada ponad 1,7 tyś banerów reklamowych miesięcznie?*

(*źródło: interaktywnie.com ).

jak reklamować salon kosmetyczny

To wszystko sprawia, że przekaz reklamowy musimy dopasować do naszego odbiorcy. Dodatkowo warto zadbać, aby przekaz reklamowy nie tylko był samą treścią reklamową, ale też dawał jakąś wartość dla odbiorcy, co sprawi, że chętnie będzie konsumował treści, które mu przekażemy.

Tutaj z pomocą przychodzi wideomarketing. Za pomocą filmu możemy przekazać wiele ciekawych treści, edukować klienta, rozwiązywać problemy klientów, budować swój autorytet profesjonalisty. Podsumowując – za pośrednictwem filmu możemy mocno zaangażować naszego odbiorcę i sprawić, że będzie chętnie oglądać to co pokażemy w filmie.

Jak tworzyć filmy promujące gabinet kosmetyczny?

Przede wszystkim postaw na content marketing – czyli marketing treści. Ta forma przynosi obecnie najwięcej korzyści. Każdy z nas lubi coś dostać… Dlaczego tego nie wykorzystać w tworzeniu filmu i w marketingu?

Możesz dzielić się z klientami profesjonalną wiedzą, poradami. Mogą to być filmy nagrywane w formie vloga publikowanego np. na Twojej stronie internetowej, Facebook oraz Youtube.

Takie działanie przyczynia się do wzmacniania wizerunku eksperta, z którego usług chętnie skorzysta Twój klient.

Jak przygotować treści do filmu?

Przeglądnij swojego bloga, wpisy na Facebook. Pewnie znajdziesz wiele ciekawych artykułów, które stworzyłaś. Być może napisałaś o problemach Twoich klientek oraz sposobach na ich rozwiązanie. Wykorzystaj te treści do nagrania filmu. Usiądź wygodnie przy łóżku kosmetycznym, załóż fartuszek i opowiedz to co przeczytałaś własnymi słowami. Poproś kogoś, żeby Cię nagrał i opublikuj taki film np. na Youtube.

Twoja klientka oprócz ciekawych rzeczy, o których opowiedziałaś dowiaduje się również jak wygląda Twój gabinet, widzi, że jesteś zadbana i zaangażowana. To wszystko sprawi, że chętniej skorzysta z Twoich usług.

filmy dla branży beauty

Przeglądnij swojego bloga, wpisy na Facebook. Pewnie znajdziesz wiele ciekawych artykułów, które stworzyłaś. Być może napisałaś o problemach Twoich klientek oraz sposobach na ich rozwiązanie. Wykorzystaj te treści do nagrania filmu. Usiądź wygodnie przy łóżku kosmetycznym, załóż fartuszek i opowiedz to co przeczytałaś własnymi słowami. Poproś kogoś, żeby Cię nagrał i opublikuj taki film np. na Youtube.

Twoja klientka oprócz ciekawych rzeczy, o których opowiedziałaś dowiaduje się również jak wygląda Twój gabinet, widzi, że jesteś zadbana i zaangażowana. To wszystko sprawi, że chętniej skorzysta z Twoich usług.

filmy dla branży beauty

Ważne jest to, żeby dostarczać Twoim odbiorcom treści regularnie. Szczególnie sprawdza się w tym celu prowadzenie kanału na Youtube, gdzie możesz publikować filmy za zasadzie odcinków publikowanych np. co tydzień. Taka forma filmowa również sprawdza się jako filmowa reklama dla gabinetu kosmetycznego.

Filmy, które przyciągną do gabinetu nowe klientki

jak nagrać film dla gabinetu kosmetycznego

Najważniejsze jest to, aby Twoje filmy były wartościowe oraz oryginalne. Wcześniej opisany typ filmów warto również urozmaicać o inne formy wideo. Warto stworzyć w formie filmów prezentację Twoich zabiegów, pokazać gabinet w formie spaceru filmowego oraz nagrać efekty zabiegów, które przeprowadziłaś na pacjentkach.

Całościowo stworzy to bardzo mocne narzędzie marketingowe oraz jeszcze bardziej wzmocni Twój przekaz.

jak nagrać film dla gabinetu kosmetycznego

Najważniejsze jest to, aby Twoje filmy były wartościowe oraz oryginalne. Wcześniej opisany typ filmów warto również urozmaicać o inne formy wideo. Warto stworzyć w formie filmów prezentację Twoich zabiegów, pokazać gabinet w formie spaceru filmowego oraz nagrać efekty zabiegów, które przeprowadziłaś na pacjentkach.

Całościowo stworzy to bardzo mocne narzędzie marketingowe oraz jeszcze bardziej wzmocni Twój przekaz.

Ile kosztuje stworzenie filmu?

Jak już wiesz do nagrań filmów możesz użyć swojego smartfona nie ponosząc dużych kosztów poza czasem poświęconym na nagranie. Ale musisz zastanowić się jaka jest Twoja grupa docelowa. Filmowa reklama dla gabinetu kosmetycznego musi być dopasowana do klienta, który ten gabinet odwiedza. Jeśli są to zamożne osoby, a gabinet kreujesz na miejsce luksusowe – powinnaś od samego początku zadbać o jakość filmów.

Sam film to nie jest tylko nagranie materiału. Jeśli zależy Ci na jakości nagrania tutaj ważny jest sprzęt: kamera, oświetlenie, wysoka jakość nagrania audio,  profesjonalne mikrofony oraz umiejętności i doświadczenie operatora. Kolejnym ważnym czynnikiem jest montaż filmu, na którego składają się takie elementy jak: praca z kolorem, umiejętność montażu oraz odpowiednie dopasowanie dźwięku, podkładów muzycznych.

W tym celu warto skorzystać z firmy, która się tym profesjonalnie zajmie i zadba, aby nagrany materiał został w profesjonalny sposób zaprezentowany.

Co wpływa na koszt stworzenia filmu?

  • Nagranie filmu oraz dźwięku – tutaj znaczenie ma to jaki zostanie wykorzystany sprzęt oraz doświadczenie operatora. To przekłada się finalnie na jakość obrazu i dźwięku w filmie.
  • Montaż filmu, animacje, grafiki – warto zadbać, o to, żeby filmy były spójne pod kątem stylu, kolorystyki, intro… Spójność ta powoduje, że odbiorca zaczyna kojarzyć nasze działania z naszą marką
  • Podkład muzyczny – publikując treści w internecie musisz zadbać, o prawa do wykorzystania muzyki w filmie. Nie ma nic gorszego niż zablokowanie filmu przez wykorzystanie nielegalnie wykorzystanego utworu

Nie można odpowiedzieć jednoznacznie ile kosztuje filmowa reklama gabinetu kosmetycznego nie znając wielu czynników, które na tą cenę wpłyną. Możemy założyć widełki cenowe od 900 pln w górę.

Odpowiadając na pytanie – czy warto tworzyć filmy dla gabinetów kosmetycznych – Tak zdecydowanie warto.

Angażując się systematycznie w tą formę marketingu zbudujemy większą wiarygodność marki co przełoży się finalnie na zwiększenie ilości klientów w gabinecie.

Jeśli zainteresował Cię temat wideomarketingu - zobacz jakie filmy możemy pomóc Ci stworzyć.

Crea3studio

KONTAKT

Sprawdź co możemy zrobić dla Ciebie i Twojego biznesu.
Napisz do nas: